شناسهٔ خبر: 19910 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

۸۵ کیلومتر محور برازجان به دیلم ۴ خطه شد/ پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات ۴ خطه کردن محور گناوه به دیلم

فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: مسیر برازجان – گناوه و دیلم دارای ۱۳۵ کیلومتر است که با اجرای طرح‌های راهسازی ۸۵ کیلومتر آن بصورت ۴ خطه شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر فرزاد رستمی با بیان اینکه محورهای استان بوشهر از ایمنی بالایی برخوردار هستند اظهار داشت: برای ارتقا ایمنی در محورهای استان بوشهر طرح‌های بزرگراهی در نقاط مختلف استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای طرح ۴ خطه گناوه به دیلم تصریح کرد: محور ۶۵ کیلومتری گناوه به دیلم از محورهای پرتردد و پر مخاطره است که برای افزایش ایمنی این محور طرح ۴ خطه شدن آن اجرایی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰ درصد محور گناوه به دیلم به ۴ خطه تبدیل شده بیان کرد: تاکنون افزون بر ۲۱ کیلومتر محور یاد شده زیر بار ترافیک رفته و این در حالی است که بخشی از قطعات این طرح در حال تکمیل است.

رستمی با اشاره به اینکه بزرگراه گناوه به دیلم امسال تکمیل می‌شود بیان کرد: مسیر  برازجان – گناوه و دیلم  دارای ۱۳۵ کیلومتر است که با اجرای طرح‌های راهسازی ۸۵ کیلومتر آن بصورت ۴ خطه شده است.

وی از راه‌اندازی طرح تعریض مسیر اهرم به فراشبند خبرداد و گفت: این محور با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال بطول ۳ کیلومتر تعریض شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از رفع نقاط حادثه‌خیز در محور شاه پسرمرد خبرداد و افزود: با رفع نقطه حادثه خیز در محور شاه پسرمرد دشتستان این مسیر ایمن شده است.

رستمی افزود: محور طلحه به فاریاب به طول ۶ کیلومتر نیز در راستای ایمن شدن این مسیر تعریض شده است.

نظر شما