شناسهٔ خبر: 19948 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

یک کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پیش‌بینی کرد:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور برای روز چهارشنبه/ خروج سامانه بارشی از کشور از روز پنجشنبه

باران یک کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور برای روز چهارشنبه گفت: همچنین برای فردا وزش باد شدید برای برخی از نقاط کشور پیش بینی می‌شود.

کبری رفیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از بعد از ظهر امروز در اکثر نقاط بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد را شاهد هستیم که این بارش‌ها در مناطق مرتفع به صورت برف و در مناطق مستعد به صورت تگرگ است.

وی با بیان اینکه فعالیت عمده این سامانه بارشی برای فردا چهارشنبه (۴ فروردین) در نیمه شرقی کشور خواهد بود، گفت: روز پنجشنبه (۵ فرورودین) نیز در مناطق شرق و شمال شرق کشور بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود و به تدریج این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: برای امروز و فردا برای برخی از نقاط شرق و جنوب شرق کشور وزش شدید باد را خواهیم داشت که سبب گردوخاک و کاهش دید می شود.

رفیعی ادامه داد: همچون امروز بعدازظهر (سه شنبه ۳ فروردین) فردا چهارشنبه نیز در برخی از استان‌های تهران، البرز، قم، جنوب سمنان و شمال اصفهان وزش باد شدید را خواهیم داشت. آبهای خلیج فارس هم برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وزش باد در پایتخت برای فردا نیز پیش بینی می‌شود گفت: حداکثر دمای امروز تهران بود.  

نظر شما