شناسهٔ خبر: 19973 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی بارش برف بهاری صورت گرفت

برفروبی و بازگشايی جاده‌های برفی شمال آذربايجان غربی

بارش برف و کولاک شديد در محورهای زنجان راهداران آذربايجان غربي علاوه بر اجراي طرح راهداري نوروزي، عمليات برفروبي و نمك پاشي را در بيشتر جاده هاي شمال استان انجام مي دهند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي، مديركل راه و شهرسازي استان با بيان اين خبر گفت: بارش برف بهاري از روزهاي پاياني سال گذشته شروع شده و تاكنون در بيشتر شهرهاي شمالي استان ادامه دارد.

داريوش نصر با بيان اينكه راهداران تلاشگر شهرستانهاي خوي، ماكو و چالدران براي بازگشايي و برفروبي محورهاي ارتباطي فعاليت هاي شبانه روزي دارند، افزود: گروه هاي راهداري عمليات راهداري زمستاني را در محور الند شهرستان خوي و جاده ارخاشان و جوزر در حوزه استحفاظي شهرستان چالدران اجرا كردند.

وي همچنين از اجراي عمليات ريزش برداري در پي بارش برف در راههاي ارتباطي شهرستان ماكو خبر داد و گفتك عمليات تيغ زني و نمك پاشي به شكل متناوب در محورهاي برفگير اجرا مي شود.

نصر خطاب به مسافران نوروزي كه قصد سفر به آذربايجان غربي را دارند، گفت:  رانندگان براي عبور و مرور راحت و ايمن در جاده هاي آذربايجان غربي بايد علاوه بر رعايت مقررات و قوانين راهنمايي و رانندگي مجهز به تجهيزات ضروري سفرهاي زمستاني باشند.

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي خاطر نشان كرد: مركز مديريت راههاي اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با شماره هاي تماس تلفن گوياي ۱۴۱ و ۳۳۳۷۹۴۳۶-۰۴۴ آماده پاسخگويي و اعلام آخرين اطلاعات وضعيت راههاي استان است.

نظر شما