شناسهٔ خبر: 20061 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کمیسیون ایمنی راه‌های کشور با مشارکت جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها برگزار می‌کند؛

نخستین جشنواره فعالان برتر ایمنی‌راه‌ها در اردیبهشت ۹۵/ تقدیر از برگزیدگان

پوستر کمیسیون ایمنی راه‌های کشور با مشارکت جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها نخستین جشنواره فعالان برتر ایمنی را در اردیبهشت ۹۵ برگزار می‌کند. در این جشنواره از کلیه برگزیدگان جشنواره و فعالان برتر ایمنی کشور تقدیر به عمل می‌آید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ در راستای ارج نهادن یه تلاش‌ها و فعالیت‌های موثر کاربران٬ کارشناسان٬ مدیران و فعالان حوزه ایمنی و ترافیک٬ کمیسیون ایمنی راه‌های کشور با مشارکت جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با هدف تقدیر از همت بلند این عزیزان اولین جشنواره فعالان برتر ایمنی را برگزار می‌کند.

زمینه و موضوعات کار این جشنواره در هفت محور فعالیت‌های طراحی و مهندسی و ساخت٬ تدوین و اعمال قوانین و مقررات و کنترل و نظارت٬ مدیریت حمل و نقل ترافیک٬ امداد و نجات و فوریت‌های پزشک٬ آموزش٬ اطلاع‌رسانی٬ تبلیغات و فرهنگ‌سازی٬ ایده پردازی و نوآوری در طرح‌های ایمنی و استاندارد و ایمنی خودرو است.

متقاضیان شرکت در جشنواره باید تمامی آثار و طرح‌های خود را با مشخصات کامل صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی٬ شغل٬ سن٬ شماره ملی٬ نشانی کامل و تلفن ثابت و همراه ارسال کنند.

متقاضیان و شرکت‌کنندگان در ادارات و نهادها و همچنین فعالان بخش خصوصی باید موضوع فعالیت خود را به تأیید سازمان مربوطه یا کارفرمای طرح برسانند. همچنین متقاضیان و شرکت‌کنندگان می‌توانند در یک یا چند بخش شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۵ بوده و تمامی آثار و فعالیت‌های انجام شده پس از دریافت٬ توسط هیئت داوران بررسی و برگزیدگان انتخاب می‌شوند.

از کلیه برگزیدگان در مراسم جشنواره فعالان برتر در هفته ایمنی که در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد٬ با اهدا جوایز ارزنده و تندیس جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

هرگونه خبر و اطلاع رسانی مربوط به جشنواره نیز از طریق سایت جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها www.rsss.ir به اطلاع علاقه مندان می‌رسد.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره یا آدرس پست الکترونیک info@rsss.ir ارسال کنند.

پوستر جشنواره

 

نظر شما