شناسهٔ خبر: 20062 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رانندگان و مسافران نوروزی احتياط كنند:

کلیه محورهای استان نیمه ابری/ ورود سامانه بارشی از امشب به استان خراسان شمالی

باران مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با توجه به ابری بودن كلیه محورهای استان از رانندگان و مسافران نوروزی خواست نكات ایمنی را هنگام تردد در محورها رعایت كنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری با اعلام این خبر گفت: هم اكنون تمامی محورهای استان نیمه ابری پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید بعدازظهر افزایش ابر و برخی مناطق رگبار باران است.

وی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، افزود: از امروز اواخر شب تا پایان هفته اثر سامانه بارشی بر جو استان سبب جوی ناپایدار همراه با رگبار باران و رعد و برق می‌گردد، شایان ذكر است یكشنبه شب تا سه شنبه بعدازظهر افزایش میزان بارش، جاری شدن رواناب و اختلال در رفت و آمد جاده‌ای را بهمراه خواهد داشت، همچنین سه شنبه توفان نیز پیش‌بینی می‌شود.

مشتری گفت: همكاری با ماموران راهداری در جهت نظافت حریم راه‌ها و خودداری از ریختن زباله در حریم جاده‌ها، داشتن صبر و گذشت در رانندگی و استراحت لازم در طول مسیر نیز، از نكات مورد توجه دیگری است كه در حین سفر برای رانندگان الزامی است.

وی تصریح كرد: هم اكنون کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها برقرار است و راهداران در تمامی محورها آماده خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران نوروزی هستند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و چراغ مه شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها ضروری دانست و بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاکید کرد.

وی یادآور شد: کلیه رانندگانی که از محورهای این استان تردد می‌کنند، می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره های ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مركز مدیریت راه‌های استان و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های كشور تماس بگیرند.

نظر شما