شناسهٔ خبر: 20080 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی هرمزگان اعلام کرد:

۵۴ اكيپ راهداری ثابت و سيار تا پايان نوروز به مسافران خدمات‌رسانی می‌كنند

 فرشید دستوان مديركل راه و شهرسازي هرمزگان از خدمات رساني ۵۴ اكيپ راهداري ثابت و سيار در استان هرمزگان براي خدمات رساني به مهمانان تا آخر ايام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه مو شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي هرمزگان، فرشيد دستوان افزود: اين تعداد اكيپ همزمان با آغاز سفرهاي نوروزي در محورهاي هرمزگان مستقر شدند.

وي با بيان اينكه خدمات رساني به مهمانان در اين ايام در جلسات مختلف پيش از آغاز سفر با برنامه ريزي منظم راه و شهرسازي، اداره كل حمل و نقل و پايانه ها، هلال احمر، اور‍ژانس و پليس صورت گرفت، گفت: تلاش همه اين مجموعه ها در راستاي فراهم آوردن سفري ايمن و بدون دغدغه بوده است كه انتظار داريم رانندگان نيز با رعايت قوانين و مقررات سال خوبي را براي خود و هموطنان رقم بزنند.

مديركل راه و شهرسازي هرمزگان به اقدامات انجام شده توسط راه و شهرسازي اشاره كرد و گفت: مقدمات اين كار از سال گذشته با انجام خط كشي، نصب علائم، رفع نقاط حادثه خيز، توسعه راه ها و... آغاز شد كه خوشبختانه با اعتباراتي كه در اين زمينه در نظر گرفته شد توانستيم جاده هاي استان را ايمن كنيم.

به گفته وي، افتتاح بزرگراه هاي شرق و غرب استان، بهره برداري از پل جلابي و هيله رود و ... شرايط مناسبي در شرق و غرب هرمزگان فراهم آمد كه زمينه براي تردد آسان مسافران فراهم آورد.

دستوان در پايان ابراز اميدواري كرد، با مجموع اقدامات انجام شده و رعايت مقررات توسط رانندگان شاهد سفر بي حادثه تا پايان ايام نوروز باشيم.

نظر شما