شناسهٔ خبر: 20097 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز محور اهر – تبریز

رفع نقاط حادثه خیز رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر از شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز در محور اهر - تبریز هم‌زمان با آغاز مسافرت‌های نوروزی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجانشرقی , علی سلطانی  ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: مسافران و گردشگرانی که به شهرستان‌های اهر و هوراند سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات راه و شهرسازی شهرستان اهر استفاده کنند .

رئیس اداره راه و شهرسازی اهر با اشاره به اینکه برای تسهیل و جلوگیری از هرگونه حوادث و تلفات رانندگی راه و شهرسازی اهر و هوراند اقداماتی انجام داده است، گفت: در کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان‌های اهر و هوراند به‌منظور کاهش حوادث رانندگی ساماندهی تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی، شست‌وشوی گاردریل ها و علائم هشدار دهنده در این محورها نصب‌شده است.

وی بابیان اینکه تمامی اکیپ‌های راهداری تا ۱۵ فروردین ماه در راهدارخانه‌های مرکزی، سامبران، گویجه بئل و هوراند در حالت آماده باش قرار گفته اند، افزود: بیش از ۵۰ نفر راهدار برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و گردشگران آماده ارائه خدمات هستند.

سلطانی از شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز در محور اهر – تبریز هم‌زمان با آغاز مسافرت‌های نوروزی خبر دادو اضافه کرد: نصب گاردریل در نقاط حادثه‌خیزی همچون پیچ ورودی روستای وردین در جاده اهر – تبریز با هزینه 500 میلیون ریالی  انجام گرفته است .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: پاک‌سازی حریم جاده‌های اصلی و فرعی اهر و هوراند از جمله اقداماتی بود که در ایام تعطیلات نوروز انجام داده ایم

نظر شما