شناسهٔ خبر: 20205 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

شهرزاد در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در طرح نوروزی/ انجام ۶۰۷ هزار سفر/ جابه‌جایی ۷ میلیون و ۲۳۶ هزار مسافر

پایانه اتوبوس بین شهری معاون دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی در طرح نوروزی گفت: از ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۱۳ فروردین ۹۵ تعداد ۶۰۷ هزار سفر انجام و ۷ میلیون و ۲۳۶ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شد.

نیما شهرزاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در قالب طرح نوروزی گفت: از مبادی استان‌های تهران٬ خراسان رضوی٬ اصفهان٬ فارس و گیلان بیشترین سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای انجام شد.

وی با اشاره به آمار سفرهای انجام‌شده نوروزی با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای افزود: براساس صورت وضعیت‌های صادره از شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری از ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۱۳ فروردین ۹۵ تعداد ۶۰۷ هزار سفر انجام شد که ۳۲ درصد سفرها با اتوبوس٬ ۱۹ درصد سفرها با مینی‌بوس و میدل باس و ۴۹ درصد سفرها با سواری کرایه بود.

معاون دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یادآور شد: براساس صورت وضعیت‌های صادره از شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری ۷ میلیون و ۲۳۶ هزار مسافر در قالب طرح نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای تا پایان روز جمعه ۱۳ فروردین جابه‌جا شدند که ۵۹ درصد مسافران با اتوبوس٬ ۲۵ درصد مسافران با مینی‌بوس و میدل‌باس و ۱۶ درصد مسافران با سواری کرایه به مقاصد مورد نظر خود رفتند.

شهرزاد اظهار کرد: البته انتظار آن است که ۱۰ تا ۱۵ درصد به آمار سفرها و جابه‌جایی مسافران نوروزی با ناوگان عمومی افزوده شود چون به دلیل کندی یا قطعی اینترنت برخی صورت وضعیت‌ها هنوز در سامانه ثبت نشدند که شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری تا چند روز آینده این کار را انجام می‌دهند./

نظر شما