شناسهٔ خبر: 20217 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۲۵۰۰ مترمكعب ریزش‌برداری در محورهای ارتباطی استان ایلام

ریزش برداری راهداران اداره راه و شهرسازی شهرستان چرداول استان ایلام در هفته‌های اخیر ضمن فعالیت‌های راهداری ۲۵۰۰ مترمكعب عملیات ریزش‌برداری انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام علاوه بر ۲۵۰۰ مترمكعب عملیات ریزش‌برداری در شهرستان چرداول اقدامات ایمن‌سازی محورهای مختلف این شهرستان نیز به انجام رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرداول در این خصوص گفت: با توجه به بارندگی‌های نسبتا شدیدی كه در روزهای پایانی سال گذشته در شهرستان چرداول به وقوع پیوست در اثر این بارندگی‌ها ریزش ترانشه‌های زیادی در محورهای ارتباطی این شهرستان از جمله محورهای روستایی چم پوش- علیمرادخانی، بانكلان-روبره، پیامن- تنگ تیر، سرابله- چهارمله، تنگ شمشه- قاسم آباد، سعدآباد علیمرادخانی، كپرگه- تنگ تیر- شاهبداغ و ... به وجود آمد كه با تلاشش راهداران راه و شهرسازی شهرستان چرداول عملیات ریزش‌برداری و ایمن‌سازی این محورها به انجام رسید.

وطن دوست شانه‌سازی محورهای مختلف، ایمن‌سازی با نصب گاردریل و خاكریزی و لكه‌گیری و نصب تابلوهای اطلاعاتی و احتیاطی را از دیگر اقدامات اداره راه و شهرسازی شهرستان چرداول در هفته‌های اخیر بر شمرد.

نظر شما