شناسهٔ خبر: 20261 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مهار سیل در محور صوفیان-شبستر واقع در آذربایجان‌شرقی/ آغاز تکمیل نواقص بزرگراه صوفیان- شبستر

راهسازی رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر آذربایجان‌شرقی از مهار سیل در محور صوفیان-شبستر خبر داد، این در حالی‌ست که به گفته وی نواقص بزرگراه صوفیان- شبستر تکمیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی, مرتضی محمدمصری گفت: در پی جاری شدن سیلاب‌های سطحی به منظور جلوگیری از تخریب شانه محور اصلی صوفیان – شبستر عملیات هدایت مسیر سیلاب به آب‌روهای موجود انجام یافت.

وی افزود: این عملیات با تلاش همکاران راهداری و ماشین آلات این اداره در کمترین زمان ممکن انجام گرفت.

به گفته مصری به لحاظ فوریت و ممانعت از بروز خسارت بزرگراه صوفیان-شبستر این عملیات به صورت شبانه و با بسیج نیروهای راهداری این اداره صورت گرفته است.

محمدمصری گفت: جهت ارتقای ایمنی محور صوفیان به شبستر تکمیل عملیات باقی‌مانده این محور از اواخر سال گذشته در برنامه کاری این اداره قرار گرفت.

وی افزود: عملیات شانه‌سازی و اصلاح شیب شیروانی‌ها، دوربرگردان‌ها و پارکینگ‌های مسیر به طور امانی و با ماشین‌ آلات اداره در برنامه کاری قرار دارد.

به گفته وی جهت تامین مصالح مورد نیاز در حال حاضر دپوی مصالح مناسب توسط بلدوزر در حال تهیه است که شروع عملیات با هماهنگی اداره کل پس از پایان تعطیلات نوروزی و در روزهای آتی انجام می‌گیرد.

نظر شما