شناسهٔ خبر: 20312 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیركل فرودگاه بین‌المللی كیش اعلام کرد:

ثبت سه ركورد جدید در فرودگاه بین‌المللی کیش/ فرودگاه کیش میزبان ۲۵۰ هزار مسافر نوروزی/ رضایت‌مندی ۹۱ درصدی مسافران

کورش فتاحی مدیركل فرودگاه بین‌المللی كیش از ثبت سه ركورد جدید در این فرودگاه خبر داد و گفت: با توجه به ارزیابی‌های انجام شده توسط بخش خصوصی، سطح رضایت‌مندی مسافران از ۸۱ درصد و ۸۶ درصد در نوروز سال‌ها ۹۳ و ۹۴ به ۹۱ درصد در نوروز ۹۵ ارتقاء یافت.

كوروش فتاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در بازه زمانی۲۰ روزه  ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۵ بالغ بر ۲۵۰ هزار مسافر با ۲۰۷۷ پرواز از خدمات پروازی و مسافری فرودگاه كیش استفاده کردند.

وی افزود: با توجه به ارزیابی‌های انجام شده توسط بخش خصوصی، سطح رضایت‌مندی مسافران از ۸۱ درصد و ۸۶ درصد در نوروز سال‌ها ۹۳ و ۹۴ به ۹۱ درصد در نوروز ۹۵ ارتقاء یافت.

مدیركل فرودگاه بین‌المللی كیش اظهار کرد: ركورد بیشترین تعداد پرواز در یك روز نیز ۱۳ فروردین ثبت شد و تعداد پروازهای فرودگاه کیش به ۱۳۱ سورتی رسید و ركورد بیشترین اعزام و پذیرش تعداد مسافر نیز مربوط به همان روز بود و آمار مسافران در ۱۳ فروردین به رقم ۱۵۴۳۲ نفر رسید.

فتاحی عنوان كرد: نحوه مدیریت فرودگاه ‌بین‌المللی كیش از دو ویژگی خاص شهر فرودگاهی و مدیریت برون سپاری بهره می‌جوید و این ویژگی‌های مدیریتی موجبات ارتقاء كیفی و كمّی خدمات به پروازها و مسافرین را باعث می‌شود.

فرودگاه بین‌المللی كیش بعد از فرودگاه‌های مهرآباد و مشهد به عنوان سومین فرودگاه پرتردد داخلی مسافری كشور محسوب می‌شود./

نظر شما