شناسهٔ خبر: 20333 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

بهره‌گیری از تمام توان برای اتمام پروژه‌های راهسازی بالای ۸۰ درصد پیشرفت

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با تمام توان می‌کوشیم، پروژه‌های راهسازی بالای ۸۰ درصد پیشرفت اجرایی با اولویت‌بندی و رعایت کیفیت فنی در سال ۹۵ به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، داریوش نصر در مراسم تودیع و معارفه مدیرساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی آذربایجان غربی و رئیس اداره تدارکات و کارپردازی گفت: فعالسازی پروژه‌های راهسازی و راهداری و تبدیل جاده‌های استان به کارگاه راهسازی از اصلی ترین اهداف و برنامه‌های کاری در سال ۹۵ است.

وی با تاکید بر اینکه ساخت و توسعه راه‌ها و حفظ و نگهداری از سرمایه‌ها به عنوان دو تفکر مهم در بخش راه نمود پیدا کرده، گفت: از آنجایی که همیشه حوزه راهداری بیشتر از بخش ساخت و توسعه راه‌ها هزینه بر بوده باید طرح و پروژه‌ها را با تقدم مدیریت هزینه بر مدیریت درآمد پیش برد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به بهره‌گیری از سیستم فرآیندی در اجرای برنامه‌ها، تصریح کرد: تمرکز در قدرت و تصمیم‌گیری یک اشتباه رایج مدیریتی است و تصمیم‌گیری باید در لایه‌های مشخص اتخاذ گردد.

نصر بر رعایت نظم اداری و مالی در سیستم سازمانی تاکید کرد و افزود: سازمان پویا در استفاده از تجربیات تمام کارکنان و اتکا نکردن به حضور فیزیکی افراد تعریف شده است.

این مقام مسئول، ایجاد تعهدات جدید در حوزه راهسازی را منع کرد و یادآور شد: پروژه‌های راهسازی تکمیل شده را رسانه‌ای خواهیم کرد و از دادن وعده و عید به مردم پرهیز می‌کنیم.

مراسم تودیع و معارفه مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی استان با حضور مدیران حراست و راهداری و کارکنان این حوزه برگزار شد. در این مراسم از زحمات و تلاش‌های سلیمان قره باغی قدردانی شد و فرشاد موسوی به عنوان مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان معارفه شد.

همچنین از زحمات و فعالیت‌های امیر رزاقی تقدیر و تشکر شد و معراج صفری به عنوان رئیس اداره تدارکات و کارپردازی معرفی شد.

نظر شما