شناسهٔ خبر: 20335 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تحقق یك آرزوی دیرینه مردم آذربایجان غربی،

برقراری سیستم روشنایی پل دریاچه ارومیه

جلسه برقراری سیستم روشنایی پل دریاچه ارومیه، یكی از آرزوهای چندین ساله مردم آذربایجان غربی است كه روشنایی ورودی این پل در طول سفرهای نوروزی راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار نوروزی با استاندار آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح راه‌اندازی سیتم روشنایی پل دریاچه ارومیه و محور شهید كلانتری یك كار تیمی و مشترك بین چند دستگاه اجرایی است كه امسال توانستیم روشنایی ورودی این پل در طول سفرهای نوروزی را راه‌اندازی كنیم.

داریوش نصر با تاكید بر اینكه پیگیر جدی جذب اعتبار ملی جهت راه‌اندازی سیستم روشنایی جاده ارومیه- شهید كلانتری به عنوان یكی از جاده‌های ترانزیتی و پرتردد استان هستیم، افزود: طرح تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی جاده‌های شمال استان اجرا شده است.

وی از اجرای طرح تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی جاده‌های جنوب استان در ماه‌های آتی خبر داد و گفت: در صورت هماهنگی و مكاتبات اداری با وزارت نیرو و ابلاغ دستورالعمل‌های لازم به شركت توزیع نیرو برق استان می‌توانیم تردد امن و استاندارد در محورهای مه‌گیر را فراهم سازیم.

استاندار آذربایجان غربی در جمع مدیركل راه و شهرسازی استان و  اعضای شورای حمل و نقل بر اقدام و عمل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش حمل و نقل استان تاكید كرد و گفت: برنامه‌های بخش صنعت و حمل در زمانبندی مشخص اجرا شده و باید زمینه ورود فناوری‌های نوین به این عرصه فراهم شود.

قربانعلی سعادت همچنین بر ایمن‌سازی محور شهید کلانتری از سمت استان آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: روند استانداردسازی محور شهیدکلانتری در محدوده راه‌های آذربایجان غربی بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود.

سعادت در این دیدار با قدردانی از اقدامات مجموعه شورای حمل و نقل استان در اجرای موفق طرح نوروزی گفت: خوشبختانه امسال با وجود روند افزایشی تعداد مسافران و وسایل نقلیه ورودی به آذربایجان غربی کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی را شاهد بودیم که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: توجه به کیفیت خدمات ارائه شده در ناوگان عمومی مسافربری، انجام کارهای فرهنگی در حوزه ایمنی، افزایش نظارت‌ بر جاده‌ها و تشدید کنترل تردد محورهای ارتباطی در دستیابی به این موفقیت تاثیر بسزایی داشته است که امیدوارم این روند استمرار داشته باشد.

نظر شما