شناسهٔ خبر: 20362 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صدور و اخذ اسناد مالکیت مجتمع ۲۲۴ واحدی صوفیان در شهرستان شبستر آذربایجان‌شرقی

مجتمع مسکونی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شبستر آذربایجان‌شرقی از صدور و اخذ اسناد مالکیت مجتمع ۲۲۴ واحدی صوفیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، مرتضی محمدمصری گفت: در پی تلاش و پیگیری‌های همکاران و کارشناسان این اداره و پس از گذشت ۱۰ سال از زمان تحویل پروژه به متقاضیان مجتمع  ۲۲۴ واحدی استیجاری بوستان صوفیان، اسناد مالکیت تک‌برگی از اداره ثبت استاد و املاک شهرستان شبستر دریافت شد.

وی افزود: همه مراحل لازم برای دریافت اسناد مذکور از جمله اخذ پایان‌کار پروژه از شهرداری، تهیه و تصویب نقشه‌های تفکیکی از نظام مهندسی، دریافت کدهای پستی برای واحدها و تصویب صورت‌مجالس تفکیکی طبقاتی طی مدت ۲ سال توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان شبستر به انجام رسیده است.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر، پروژه ۲۲۴ واحد استیجاری بوستان صوفیان از جمله پروژه‌های طرح مسکن استیجاری (طرح مسکن اجاره به شرط تملیک) است که توسط اداره کل استان در زمینی به مساحت ۱۸۵۴۱ مترمربع و در زیربنای حدود ۱۱۳۱۴ مترمربع در هفت بلوک ۳۲ واحدی اجرا و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

محمدمصری در پایان، از زحمات تمامی همکاران که سهم عمده‌ای در این امر داشته و متحمل زحمات زیادی شده و خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده‌اند قدردانی کرد.

نظر شما