شناسهٔ خبر: 20407 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی مازندران:

رعايت اصول فنی ساخت و ساز بايد با نظارت دقيق همراه باشد

جلسه مدیركل راه و شهرسازی استان مازندران در اولین دیدار خود با اعضای هئیت رئیسه سازمان نظام مهندسی این استان در سال جدید تاكید كرد: رعایت اصول فنی ساخت و ساز باید با نظارت دقیق همراه باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، حیدر نوروزی در این دیدار ضمن تبریك سال نو عنوان کرد: نظام مهندسی، بزرگترین تشكل مهندسی كشور است و به علت اهمیت موضوع زیرساخت‌ها و ساختمان و ارتباط آن با آحاد جامعه از اهمیت ویژه برخوردار است، بنابراین وزارت راه و شهرسازی برای آن جایگاه و ارزش خاصی قائل است.

وی از انتخابات پرشور این دوره از سازمان سخن گفت و افزود: خوشبختانه با درایت و تفكر مثبت اعضای سازمان نظام مهندسی استان، اعضای هئیت رئیسه دوره جدید این سازمان نیز همچون اعضای قبلی از نیروهای متعهد، كارآمد، متخصص و جوان بوده كه امید است با دارابودن این فاكتورها گام‌های ارزنده‌ای در جهت اعتلا و ارتقاء ساخت و سازها و مواردی از این دست در مازندران برداشته شود.

نوروزی خواستار همدلی، وحدت و تعامل مجموعه راه و شهرسازی و نظام مهندسی استان شد و تصریح نمود: نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء كیفیت ساخت و سازها در مازندران حاصل همدلی و تعامل این دو مجموعه است.

مدیركل راه و شهرسازی استان در این نشست تاكید كرد: استفاده از مهندسان با تجربه و مجرب می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های ساختمانی و همچنین مصرف بهینه از مصالح و امكانات موثر باشد.

نظر شما