شناسهٔ خبر: 20544 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی راور استان کرمان:

عملیات خط‌کشی محور راور-مشهد به طول ۶۵ کیلومتر انجام شد

خط کشی جاده رئیس راه و شهرسازی شهرستان راور واقع در استان کرمان از انجام عملیات خط‌كشی محور راور – مشهد به طول ۶۵ كیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، محمدامین محمودی در این رابطه، گفت: خط‌کشی راه‌ها یكی از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود زیرا به طور مستقیم در دید راننده قرار می‌گیرد كه با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌كند.

وی افزود: به منظور افزایش ایمنی محور راور – مشهد و هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران این راه به وی‍ژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط‌کشی در این محور در دستور كار قرار گرفت.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان راور همچنین از راه‌اندازی روشنایی کمربندی آبکوهیه در ایام نوروز به طول ۱۲۰۰ متر با همکاری اداره برق شهرستان راور خبر داد و تصریح كرد: مهم‌ترین كاركرد سیستم‌های روشنایی، ایجاد دید آسان و دقیق، امكان تشخیص وسایل نقلیه در فاصله مناسب، تشخیص به موقع موانع، علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در محورها است.

نظر شما