شناسهٔ خبر: 20550 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال ۹۵ انجام شد،

رفع تصرف بيش از دو هزار مترمربع از اراضی دولتی در شهرستان انار استان کرمان

رفع تصرف رئيس راه و شهرسازی شهرستان انار واقع در استان کرمان از رفع تصرف ۲ هزار و ۷۰۶ مترمربع از اراضی دولتی در شهرستان انار به ارزش تقريبی پنج ميليارد ریال در ابتدای سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان، سید محمدعلی حسینی رباط در این رابطه گفت: با همكاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و پیگیری مأمورین حفاظت حقوقی راه و شهرسازی این شهرستان ۹۲۳ مترمربع از پلاك ۵۳۷ فرعی و یك هزار و ۷۸۳ مترمربع از پلاك۱۰۸۱۰ فرعی از  ۱۱۰۰۷اصلی از اراضی دولتی در این شهرستان از دست متصرفان آزاد و به دولت بازگردانده شد.

وی با بیان این كه متصرفان با تصرف این اراضی به دیوارچینی و ساخت و ساز در این اراضی اقدام كرده بودند، گفت: راه شهرسازی انار با متصرفان اراضی دولتی مطابق قانون برخورد خواهد كرد.

حسینی‌رباط از رفع تصرف ۹ هزار و ۲۸۵ مترمربع ار اراضی دولتی به ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال طی سال گذشته در شهرستان انار خبر داد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی انار از همه شهروندان خواست به منظور حفاظت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال در صورت مشاهده هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریعا به شماره ۳۴۳۸۶۶۹۶و ۳۴۳۸۶۶۹۷ تماس و مراتب را اعلام كنند.

نظر شما