شناسهٔ خبر: 2061 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و توسعه مسکن شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد

اتمام نازک‌کاری ۷۵ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید

مسکن مهر- شهر جدید پردیس معاون شهرسازی و توسعه مسکن شرکت عمران شهرهای جدید ضمن تشریح آخرین وضعیت پیشرفت و تحویل پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای جدید، از واگذاری ۱۲۰ هزار و ۴۸۳ واحد مسکن مهر همراه با تاسیسات زیربنایی تا پایان سال جاری خبر داد.

حبیب‌اله طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای جدید اظهار کرد: مجموعه پروژه‌های در حال ساخت مسکن مهر در شهرهای جدید کشور ۴۰۰ هزار واحد است که ۷۷.۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

معاون شهرسازی و توسعه مسکن شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳۵ هزار و ۹۸۱ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید به بهره‌برداری رسیده است، گفت: تا پایان امسال تعداد ۱۲۰ هزار و ۴۸۳ واحد مسکن مهر در صورت تامین تاسیسات زیربنایی افتتاح و به صورت فروش اقساطی به متقاضیان واگذار می‌شود.

طاهرخانی ادامه داد: امید می‌رود بخش اعظم باقیمانده واحدهای مسکن مهر در حال ساخت شهرهای جدید در سال ۱۳۹۴ با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان به مرحله بهره‌برداری برسد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید افزود: در حال حاضر  ۷۵ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید به مرحله اتمام نازک کاری رسیده است که در صورت تامین خدمات، آماده افتتاح خواهد بود.

معاون شهرسازی و توسعه مسکن شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه با بیان اینکه خط اعتباری بانک مرکزی برای اتمام پروژه مسکن مهر از محل بازپرداخت اقساط مردم به این پروژه‌ها تزریق می‌شود، گفت: بنابراین با این روش تامین مالی، شاهد تزریق پول پرقدرت به جامعه و به تبع آن افزایش تورم نخواهیم بود./

نظر شما