به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، سامانه ۱۴۱ گويا مركز مديريت راههای استان همدان همزمان با ايام نوروز ۱۳۹۵ بيش از ۶ هزار تماس گرفته شده از سوی مسافران نوروزی را ثبت كرد.
این سامانه در ایام سفرهای نوروزی در راستای خدماتدهی مطلوب به مسافران نوروزی، به صورت شبانهروزی به رفع نیازهای اطلاعاتی وضعيت ترافيك جادهها و محورهای مواصلاتی استان به گردشگران و مسافران پرداخت و در این مدت پاسخگوی نزدیک به ۶ هزار تماس در حوزههای مختلف از جمله اطلاعات راهها، وضعیت آب و هوا و ... بود.
لازم به ذکر است در این مدت، بیشترین درخواست اطلاعات در حوزه آگاهی از وضعیت راهها و جادههای کشور و همچنین وضعیت جوی بوده است.
نظر شما