شناسهٔ خبر: 20627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی مانه و سملقان:

روكش و بهسازی محور مانه سملقان به راز و جرگلان با ۵۰۰ میلیون ریال

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی مانه و سملقان واقع در خراسان شمالی گفت: به تازگی ۵۰۰ ميليون ریال برای روكش و بهسازی محور آشخانه به سمت شهرستان راز و جرگلان در محدوده روستاهای «دربند» و «برج» هزينه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان شمالی، جعفر جعفری گفت: با استفاده از این میزان اعتبار ۷۰۰ متر از این محور به وسیله آسفالت گرم بهسازی شده است.

وی گفت: در این راستا افزون بر ۱۱۹ تن آسفالت گرم استفاده شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مانه و سملقان گفت: محورهای اصلی این شهرستان واقع در غرب استان خراسان شمالی برای تردد مسافران و زائران حرم رضوی در ایام تعطیلات نوروز ایمن‌سازی شد.

پیشتر این مسئول شهرستانی راه و شهرسازی از خراب شدن ۹۰ کیلومتر آسفالت در این شهرستان خبر و اعلام کرده بود که انجام روکش آسفالت آن در دستور كار این اداره قرار گرفته است.

جعفری بیان كرد: این اداره در نظر دارد در صورت تامین اعتبار نسبت بهسازی راه‌های روستایی آسفالته نیازمند اقدام نماید، لازم به توضیح است در سال ۹۴ نسبت به روكش ۲۳ كیلومتر از محورهای روستایی این شهرستان اقدام شده است.

شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در مسیر اصلی استان‌های شمالی به مشهد مقدس واقع است که همجوار با شهرستان راز و جرگلان دیگر شهرستان استان خراسان شمالی است.

شهرستان‌های مانه و سملقان و راز و جرگلان از قطب‌های اصلی كشاورزی و دامپروری استان خراسان شمالی محسوب می‌شوند و به همین دلیل تردد در محورهای ارتباطی این دو شهرستان زیاد است.

نظر شما