شناسهٔ خبر: 20634 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

رییس قطار مجارستانی عقاب طلایی:

عملکرد حرفه‌ای کادر راه‌‌آهن ایران در قبال قطار عقاب طلایی/ سیر مطلوب عقاب طلایی به دلیل کیفیت مناسب شبکه ریلی ایران بود/ مسیر ریلی ایران دارای تنوع آب و هوایی است

مارسلا رییس قطار مجارستانی عقاب طلایی رییس قطار گردشگری عقاب طلایی ضمن ابراز رضایت خود از نحوه تعامل با کادر راه‌آهن ایران٬ آن‌ها را حرفه‌ای خواند و گفت: قطار توانست با سرعت مناسب و بدون هیچ مشکلی در طول مسیر شبکه ریلی ایران سیر کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کادر قطار گردشگری عقاب طلایی همگی اهل کشور مجارستان بودند و این کادر دارای نیروهای متخصص در بخش‌های پذیرایی، مهمانداری و خدمه بود که سفر به کشورهای مختلف را در تجربه کاری خود داشتند.

گردشگران خارجی قطار عقاب طلایی یکی از دلایل مفرح بودن سفر خود را ارائه خدمات مناسب درون قطار عنوان و اذعان کردند که خدمه قطار با خدماتی مناسبی که ارائه کردند اجازه ندادند به مسافران احساس خستگی دست دهد و به طور کلی گردشگران خارجی از عملکرد تیم مهماندار به سرپرستی رییس قطار ابراز رضایت کردند.

خانم مارسلا رییس قطار گردشگری عقاب طلایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی کیفیت شبکه ریلی ایران را بسیار مناسب ارزیابی و اظهار کرد: قطاری که من مسئولیت آن را به عهده داشتم در طول مسیر شبکه ریلی ایران بدون هیچ گونه مشکلی سیر داشت و  قطار توانست با سرعت مناسب سیر کند.

مارسلا با بیان این توضیح که کادر قطار عقاب طلایی همگی متعلق به کشور مجارستان بودند و کادری آموزش دیده و حرفه‌ای هستند، افزود: قطعا یکی از اصلی‌ترین دلایل استقبال مردم از قطار ارائه خدمات مناسب به مسافران خواهد بود که این خدمات ابتدا باید در کیفیت و سپس در کادر فعال در بخش‌های مختلف نظافتی، مهمانداری و آشپزی قطار باشد تا مسافران نسبت به سفرهای بیشتر با قطار ترغیب شوند.

وی افزود: مدت سفر ریلی از مجارستان به شهرهای مختلف ایران دو هفته به طول انجامید ولی در این مدت کادر قطار به هیچ عنوان احساس خستگی نکرد و از سفر به ایران لذت برد.

مارسلا یکی از دلایل خسته کننده نبودن مسیر ریلی ایران را تنوع آب و هوایی و عبور قطار از پل‌ها و تونل‌های در مسیر دانست و گفت: این مسیر هم از نظر کیفی و هم از نظر بصری برای مسافران جذاب است چرا که شرایط مختلف آب و هوایی را در طول سیر خود تجربه می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای ریلی فعال در راه‌آهن ایران نیز بسیار حرفه‌ای بودند و این باعث شد ما بتوانیم ارتباط خوبی با آن‌ها در طول این سیر قطار برقرار کنیم، گفت: ما هماهنگی مطلوبی با مسئولان فنی راه‌آهن در طول مسیرهای مختلف داشتیم و حتی در مواجهه با کادر فنی راه‌آهن ایران چیزهای جدیدی آموختیم.

رییس قطار مجارستانی عقاب طلایی مردم ایران را مردمی مهربان توصیف و اظهار کرد: در طول این سفر مردم ایران به شکل‌های مختلف بسیار به ما لطف داشتند و ما از برخورد با آن‌ها احساس لذت می‌کردیم.

قطار عقاب طلایی پس از حضور یک هفته‌ای در ایران شب گذشته بدون سرنشین و با کادر خدمه خود در ساعت ۲۱ تهران را به مقصد تبریز ترک کرد و در تاریخ ۲۴ فروردین‌ماه ساعت ۱۶:۳۰ از مرز رازی ایران خارج و وارد کشور ترکیه می‌شود سپس این قطار از ترکیه راهی مجارستان مقصد اصلی خود خواهد شد.

گردشگران خارجی این قطار نیز در روز پایان سفر ریلی خود، بعد از اینکه وارد ایستگاه راه‌آهن تهران شدند و پس از اقامتی دو روزه در شهر تهران با هواپیما تهران را ترک خواهند کرد./

نظر شما