شناسهٔ خبر: 20645 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

۹۵ سال تحول در حوزه راه‌های روستایی کردستان است/ تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر و تحویل آنها به متقاضیان در سال 95

امیر قادری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از ایجاد تحول در بخش راه‌های روستایی استان در سال ۹۵ خبر داد و گفت معاون وزیر راه وعده داد با توجه به اهمیت و ضرورت رسیدگی به راه‌های روستایی، این مقوله مورد توجه جدی قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، امیر قادری پیرامون اهداف معاونت عمرانی استانداری کردستان در سال ۹۵ گفت: تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر و تحویل آنها به متقاضیان و برگزاری جلسات شورای مسکن استان بخشی از برنامه‌های ما در طی امسال است.

وی با اشاره به پیگیری این معاونت در خصوص دعوت از قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بحث مسکن مهر و همچنین نماینده وزیر نیرو در زمینه مسکن مهر و در مورد تأسیسات زیربنایی، گفت: با توجه به اعتباراتی که در اختیار داریم، مسکن مهر را به صورت ویژه فعال می‌کنیم.

معاون استاندار کردستان بر ضرورت عمل به تعهدات در قبال متقاضیان تأکید کرد و افزود: این مسئله را در جلسات شورای مسکن استان و نیز از طریق ادارات راه و شهرسازی و کار، رفاه و تأمین اجتماعی کردستان قطعا پیگیری خواهیم کرد.

قادری با اشاره به این موضوع که این تعهدات از گذشته برای دولت به جا مانده است، بار دیگر بر تلاش دولت با هدف عمل به تعهدات خود با توجه به سرمایه‌های در اختیار تأکید کرد.

این مسئول با یادآوری اهمیت تأسیسات زیربنایی و روبنایی در واحدهای مسکن مهر، گفت: تلاش ما دخیل کردن بخش خصوصی در زمنیه ارتقای کیفیت زندگی ساکنان سایت‌های مسکن مهر به عنوان یک حق با استفاده از خدماتی چون ایجاد کاربری‌های تجاری و ورزشی در این سایت‌ها است.

وی با بیان اینکه ایجاد تأسیسات روبنایی و زیربنایی، کاربری‌های عمومی و تحویل واحدهای مسکن مهر را باید اهم برنامه‌های معاونت عمرانی در سال جاری دانست، ابراز امیدواری کرد در صورت تأمین اعتبار، پرونده مسکن مهر استان کردستان امسال  بسته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در ادامه از ایجاد تحول در بخش راه‌های روستایی استان در سال ۹۵ خبر داد.

امیر قادری با یادآوری برگزاری جلسه‌ای با حضور سیدحسین میرشفیع معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، استاندار کردستان، خود وی و نیز مدیرکل راه و شهرسازی استان، گفت: در این جلسه معاون وزیر راه وعده داد با توجه به اهمیت و ضرورت رسیدگی به راه‌های روستایی، این مقوله مورد توجه جدی قرار بگیرد.

قادری، وعده آقای میرشفیع را پیرامون اختصاص اعتبار مناسب از محل اسناد خزانه اسلامی و با هدف پرداخت مطالبات پیمانکاران و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در حوزه راه روستایی عنوان کرد.

وی این اقدام را در راستای برخورداری جمعیت روستایی استان از دستیابی به استانداردهای مطلوب در حوزه آسفالت راه روستایی دانست.

نظر شما