شناسهٔ خبر: 20697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساختمان و مسکن اداره‌ کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

تحویل ۹۵۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان در کردستان

مسکن مهر کردستان مدیر ساختمان و مسکن اداره‌ کل راه و شهرسازی کردستان از هدف‌گذاری تحویل ۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان شهریورماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان کردستان، خسرو ویسی بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای مسکن کردستان در سنندج، گفت: براساس برنامه‌های تعریف شده ۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان شهریورماه امسال در استان به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سهم استان در زمینه احداث مسکن مهر ساخت ۴۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی بود، افزود: به دلیل برخی مشکلات و محدودیت‌ها یک‌هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد کاسته شد و سهم استان به ۳۹ هزار واحد مسکم مهر تقلیل یافت.

مدیر ساختمان و مسکن اداره‌ کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به بهره‌برداری از ۲۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در استان به متقاضیان، از آغاز اجرای پروژه‌های مسکن مهر در استان افزود: مرحله نازک‌کاری ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در حال حاضر انجام شده و ۴ هزار واحد نیز در مرحله سفت‌کاری است.

به گفته ویسی، اسکلت‌بندی یک‌هزار واحد مسکونی انجام شده و یک‌هزار واحد نیز در مرحله پی‌ریزی است که امیدواریم با تامین اعتبار لازم بستر بسته شدن کامل پرونده مسکن مهر در استان فراهم شود.

ویسی در ادامه با بیان اینکه کل ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر استان که در مرحله نازک‌کاری است را نمی‌توان در زمانی کوتاه‌تری از سه ماه به صورت کامل آماده بهره‌برداری کرد، گفت: شاید بتوانیم بخشی از این واحدها را به صورت صد درصد در زمان کوتاهی آماده بهره‌برداری کنیم.

نظر شما