شناسهٔ خبر: 20719 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حوزه جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

ایجاد کریدور خلیج فارس-دریای سیاه/ پیش‌بینی ۶۴ هزار میلیارد ریال اعتبار در بودجه ۹۵ برای توسعه راه‌ها/ پرداخت ۵۸۰ میلیارد تومان بدهی پیمانکاران با اسناد خزانه

آزادراه ایجاد کریدور خلیج فارس-دریای سیاه٬ پیش‌بینی ۶۴ هزار میلیارد ریال اعتبار در بودجه ۹۵ برای توسعه راه‌ها٬ پرداخت ۵۸۰ میلیارد تومان بدهی پیمانکاران با اسناد خزانه و بهره‌مندی بيش از ۱۹ ميليون شهروند روستایی از راه آسفالت از مهمترین اخبار حوزه جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ مهمترین اخبار حوزه جاده‌ای به شرح زیر است:

علی نورزاد مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور

شرکت ساخت براساس صورت وضعیت‌های تأیید شده تا پایان سال ۹۴ حدود هزار و دویست میلیارد تومان دیگر به پیمانکاران بدهی دارد.

وزارت راه و شهرسازی سال گذشته بخشی از اسناد خزانه دریافتی را به ارزش ۵۸۰ میلیارد تومان با هدف پرداخت مطالبات پیمانکاران در اختیار شرکت ساخت و زیربناهای حمل و نقل قرار داد که کار پرداخت این اسناد به پیمانکاران انجام شد.

سیدحسین میرشفیع معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی

تا پایان دولت یازدهم، برخورداری روستاها از راه آسفالته را به ۹۵ درصد می‌رسانیم؛ به این معنی که از ۲۱.۵ میلیون نفر جمعیت روستایی کشور، ۱۹.۵ میلیون نفر راه آسفالته دارند و تا پایان این دولت، این رقم به ۲۰.۵ میلیون نفر خواهد رسید.

امیر امینی معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی

در بودجه امسال برای توسعه و نوسازی راه های كشور ۶۴ هزار میلیارد ریال اعتبار پیشنهاد و پیش بینی شده است.

داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

بهسازی و تعریض جاده منتهی مرز بازرگان در دستور كار قرار دارد. کشور ترکیه باید درباره تدوین و اجرای راهکار تسهیل روند ترددها در مرز بازرگان اقدام کند.

سعید معیدفر مشاور اجتماعی وزیر راه و شهرسازی

مجموعه اندیشه‌های شخصیت‌های صاحب نظر در همایش‌ مدیریت ایمنی قاعدتا می‌تواند ما را گام‌هایی جلوتر ببرد و مساله ایمنی را به یک مساله روز جامعه بدل کند.

محمد جواد عطرچیان مدیركل دفتر ترانزیت وپایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

از نمایندگان کشورهای ارمنستان، گرجستان، بلغارستان، یونان و جمهوری آذربایجان برای ۳۱ فروردین ماه دعوت کردیم تا قرارداد حمل و نقل کریدور ترانزیتی خلیج فارس-دریای سیاه را نهایی کنیم.

حسین متولی حبیبی مدیر كل دفتر نظارت بر بهره برداری از آزادراهها

مسوولان شركت امور آزادراههای ایتالیا با همراهی مدیركل، معاونان و كارشناسان دفتر نظارت بر بهره‌برداری از آزادراهها و تعدادی از كارشناسان دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی، از آزادراه تهران-پردیس بازدید كردند.

نظر شما