شناسهٔ خبر: 20723 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه‌اندازی سامانه شهراه در لرستان

شهراه سامانه شهراه با هدف دسترسی آسان عموم مردم به مجموعه خدمات قابل انجام توسط وزارت راه و شهرسازی با نام «راهی به سوی شهروندان» در استان لرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان لرستان، ناصر خاكی‌پور گفت: اين سامانه با هدف دسترسی آسان عموم مردم به مجموعه خدمات قابل انجام توسط وزارت راه و شهرسازی با نام «راهی به سوی شهروندان» راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اينكه اين اقدام در راستای افزايش خدمات الكترونيكی انجام شده است، افزود: شهروندان عزيز می‌توانند به اين سامانه كه لينك دسترسی آن با عنوان (شهراه، راهی به سوی شهروندان) است، مراجعه كنند و بدين ترتيب نيازی به مراجعه حضوری آنان نخواهد بود.

خاكی پور با ارائه توضيحاتی درباره مسائل قابل پيگيری در اين سامانه عنوان كرد، فهرست كليه خدمات قابل ارائه توسط وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های راه، مسكن، شهرسازی، مسافرت‌های ريلی و هوايی و زمينی، بافت‌های فرسوده و ... از جمله مواردی است كه در اين سامانه در دسترس عموم مردم گرامی قرار گرفته است.

وی گفت: درخواست‌های مردمی ثبت شده در اين سامانه توسط همكاران در حوزه‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ مقتضی به آنها ارائه خواهد شد كه امكان پيگيری لازم نيز برای شهروندان در اين سامانه پيش‌بينی شده است.

نظر شما