شناسهٔ خبر: 20751 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار آذربايجان شرقی :

مصمم برای اتمام سريع جاده تبريز- هريس - اهر هستيم

تبریز استاندار آذربايجان شرقی با بيان اينكه كارگاه ساخت جاده تبريز- هريس - اهر مجهز و آماده تكميل این پروژه است، گفت : با تامين منابع لازم مصمم برای اتمام سريع اين جاده هستيم .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، اسماعيل جبارزاده عصر چهارشنبه در جلسه‌ای باحضورمعاون عمرانی استانداری، مدیرکل راه وشهرسازی، فرماندار هريس و پيمانكاران این پروژه ، اظهار كرد : تعداد طرح‌های جاده‌ای در آذربايجان شرقي بيش از استان‌هاي ديگر است و در سفر رییس‌جمهوري به استان ۳۳ طرح مختلف براي اجرا و تكميل شدن انتخاب شد كه جاده تبريز- هريس - اهر در اولويت اجرايي قرار گرفت . 

وي افزود : اين طرح با توجه به حجم ترافيك و تلفات جاده اي در اولويت قرار گرفت و در همان ابتدا از پيمانكاراني خواستيم طرح را اجرا كنند كه نسبت به دريافت مطالبات خود تحمل داشته باشند . 
جبارزاده گفت : در تخصيص منابع اولويت با اين طرح جاده اي است زيرا جان مردم و كاهش تلفات جاده اي اين مسير از هر چيزي مهم تر است بر همين اساس براي اتمام طرح زمان تعيين كرديم.

استاندار آذربايجان شرقي با انتقاد از دولت قبل به علت داشتن منابع مالي مناسب و كم كاري در انجام طرح هاي جاده اي، گفت : دولت به رغم فشارهاي مالي كه دارد به فكر مردم است و از طرف ديگر پول بدون پشتوانه كه دولت قبل چاپ مي كرد ، به بازار نمي فرستد تا ارزش پول پائين نيايد . 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی نیز ضمن ارائه گزارش کاملی از روند اجرای این پروژه اظهارداشت : این پروژه بطول ۹۰ کیلومتر با پیشرفت کلی ۴۰ درصدی در چهار قطعه در حال احداث است.

توحید اخلاقی خاطرنشان کرد: قطعه یک از طرف اهر به طول ۲۳کیلومتر زیرعبور رفته ودارای پیشرفت ۹۸ درصدی میباشد وقطعه دو نیز در قالب دو قطعه الف وب به طول ۴۵ کیلومتر از گردنه گویجه بیل تا سراهی خواجه میباشد که توسط دو پیمانکار در حال اجراست.

وی افزود : قطعه ۳ نیز از طرف تبریز تا خواجه بطول ۲۲ کیلومتر میباشد که ۹ کیلومتر آن زیر عبور رفته و بقیه نیز توسط پیمانکار درحال احداث است.

در اين جلسه پيمانكار و مسئولان طرح به بيان نظرات و مشكلات پرداختند. 

نظر شما