شناسهٔ خبر: 20813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان بوشهر:

پروژه‎های راهسازی شهرستان دشتی استان بوشهر تکمیل می‎شود

لکه گیری آسفالت مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان بوشهر گفت: عملیات تعریض و اصلاح جاده ناصری به شنبه یكی از محورهای مهم ارتباطی در شهرستان دشتی با پیشرفت فیزیكی خوبی در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، عبدالحسن مشایخی افزود: محور ناصری به شنبه به طول ۳۰ كیلومتر است كه تاكنون قطعه اول آن به طول ۱۰ كیلومتر از ناصری تا روستای سنا تكمیل و به بهره‌برداری رسیده و قطعه دوم نیزبه طول ۱۰ كیلومتر از روستای سنا تا چاهگاه در دست اجراست.

مشایخی افزود: امیدواریم قطعه سوم این محور نیز كه به طول ۱۰ كیلومتر است به زودی شروع شود.

وی تصریح كرد: در دو سال گذشته با حمایت‌های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار بوشهر اعتبارات بسیار خوبی برای توسعه، تعریض و اصلاح راه‌های ارتباطی در شهرستان دشتی تخصیص یافت كه موجب شد بیش از ۱۹ كیلومتر از نقاط حادثه‌خیز و محورهای پرتردد اصلاح، توسعه و یا چهارخطه شود.

مشایخی افزود: هم اكنون چند پروژه مهم راهسازی شامل، محور دولت آباد به زیارت ساحلی، خورموج به لاورشرقی و خروجی و ورودی خورموج به سمت كنگان و بوشهر در دست اجراست كه با تكمیل این پروژه‌ها چند نقطه حادثه‌خیز دیگر در شهرستان اصلاح خواهد شد.

نظر شما