شناسهٔ خبر: 20816 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان:

سیلاب ۲۰ کیلومتر راه روستایی شهرستان شیروان در خراسان شمالی را تخریب کرد

خسارات سیل رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: سیلاب‌های روز گذشته ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان خراسان شمالی را تخریب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان شمالی عبدالرضا زراعتکار گفت: رسوب‌گذاری عمیق در مسیرهای ارتباطی روستاها بخاطر جریان سیل انجام شده که نیروهای راه و شهرسازی بجز راه ارتباطی یک روستا، مسیرهای دیگر را بازگشایی کرده‌اند.

وی گفت: سیل همچنین زیرگذر بیگان واقع در جاده آسیایی شیروان -بجنورد را  دچار رسوب‌گذاری کرده که تلاش‌ها برای بازگشایی این مسیر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای این اداره همچنین از روز جمعه بشدت درگیر بازگشایی راه روستایی هستند گفت: در منطقه رضاآباد این شهرستان هرچند راه باز است ولی این مسیر که بخاطر جریان سیل آسیب دیده نیاز به مرمت و ترمیم دارد.

بارش‌های رگباری که از روز پنجشنبه گذشته در استان خراسان شمالی آغاز شده موجب آبگرفتگی و همچنین خسارت به مزارع کشاورزی، باغ‌ها و تاسیسات زیربنایی شده است.

شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان که در مسیر جاده ترانزیتی مشهد - شمال قرار گرفته ۸۵۰ کیلومتر راه روستایی و ۷۰ کیلومتر راه بین شهری دارد.

نظر شما