شناسهٔ خبر: 20855 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مديركل راه آهن يزد اعلام کرد:

احتمال ريل گذاری دو خطه بافق- اصفهان تا محدوده يزد

ریل باس مدیركل راه آهن یزد گفت: در صورت پیشرفت فیزیكی بالا در عملیات روسازی پروژه دو خطه بافق – اصفهان، پیش بینی می شود تا پایان سال، شاهد ریل گذاری تا محدوده راه آهن یزد باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محمد دهقانپور مدیركل راه آهن یزد با اشاره به عملیات روسازی پروژه دو خطه بافق– یزد- میبد- اردكاناصفهان، گفت: با توجه به اینكه اواخر سال گذشته عملیات زیر سازی این پروژه به اتمام رسید، همزمان با اتمام عملیات زیر سازی، روسازی پروژه شروع شد كه امیدواریم تا پایان سال جاری عملیات ریل گذاری این محور تا محدوده استان یزد انجام شود.

وی به پروژه سكوی دوم در ایستگاه بافق اشاره كرد و افزود: ساخت سكوی دوم در ایستگاه بافق نیز كه در سال گذشته آغاز شده بود، در حال حاضر با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیكی مواجه است كه پیش بینی می شود تا پایان نیمه اول سال جاری به بهره برداری رسیده و موجب كاهش تاخیر قطارهای مسافری از این محور شود.

دهقانپور خاطر نشان كرد: اداره كل راه آهن یزد برای سال جاری افتتاح سه باب نمازخانه را در ایستگاه های اردكان، یزد و میبد در دست اقدام دارد كه در نیمه اول سال به پایان خواهند رسید.

مدیركل راه آهن یزد یادآور شد؛ برای نیمه دوم سال جاری پروژه های دیگری چون برق رسانی در ایستگاه های ریلی یزد را در دستور كار خود قرار داده ایم كه این امر نیاز به اختصاص بودجه و اعتبار لازم دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما