شناسهٔ خبر: 20878 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل:

حلاوت تلاش‌های راه و شهرسازی در احساس رضایت مردم است

جلسه مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: حلاوت و شیرینی زحمات و تلاش‌های راه و شهرسازی زمانی است كه احساس رضایت در چهره مردم دیده شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت خواه در جلسه مدیران و روسای ستادی و شهرستانی این اداره كل با بیان این مطلب افزود: مجموعه راه و شهرسازی پركارترین و گسترده‌ترین دستگاه اجرایی كشور است و موفقیت‌های حاصل مرهون زحمات و تلاش‌های پرسنل خدوم  آن است.

وی بیان كرد: حلاوت و شیرینی زحمات و تلاش‌های مجموعه راه و شهرسازی زمانی است كه احساس رضایت در چهره مردم دیده شود.

وی به نامگذاری امسال از طرف رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت: اقتصاد مقاومتی چندین سال است مطرح شده و بحث اقدام و  عمل در حقیقت ضرورت تلاش‌ها و پشتكارهای مضاعف دولت و ملت را در این خصوص بیان می‌كند.

محبت خواه خطاب به روسای ادارت ستادی و شهرستانی راه و شهرسازی استان گفت: امسال باید اهداف خود را مشخص كرده و با روحیه‌ای قوی، تلاش مضاعف و مسئولیت‌پذیری در جهت انجام خدمات ماندگار قدم برداریم.

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به وضعیت كنونی اقتصادی و بودجه‌ای كشور، اهمیت مدیریت ویژه در این راستا را یادآور شد و افزود: برنامه‌ریزی امورات در جهت صرفه‌جویی در تمام زمینه‌ها یكی از گام‌های مهم در بحث اقتصاد مقاومتی است.

وی همچنین توصیه‌هایی به روسای ادارات شهرستان‌های استان در خصوص نحوه مدیریت زیرمجموعه و ایجاد انگیزه كاری در پرسنل تحت امر ارائه كرد.

محبت خواه در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت و اهمیت اطلاع‌رسانی فعالیت‌های راه و شهرسازی در استان پرداخت و گفت: اطلاع‌رسانی اقدامات انجام یافته در حوزه راه و شهرسازی و بیان مشكلات و نقاط قوت مجموعه راه و شهرسازی استان علاوه بر افزایش رضایت مردم، در كاركنان نیز انگیزه مضاعف ایجاد می‌كند و این وظیفه روابط عمومی و دستگاه‌های اطلاع‌رسان است.

در پایان این جلسه مسائل، مشكلات و برنامه‌های راه و شهرسازی در شهرستان‌های استان مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما