شناسهٔ خبر: 20928 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سرخس خبر داد:

بازگشایی محور ترانزیتی سرخس - مشهد با تلاش شبانه راهداران

راهداری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سرخس گفت: با تلاش همکاران اداره راه و شهرسازی سرخس راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان که بر اثر بارش‌های سیل آسای چند روز گذشته با مشکل مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، علیرضا الیاسی با اعلام این خبر گفت: حدفاصل کیلومتر ۱۲ تا ۱۳ محور سرخس - مشهد که به دلیل حجم بالای سیلاب و عبور سیلاب از روی جاده مسدود شده بود، با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری و پلیس راه و با هماهنگی فرمانداری سرخس بازگشایی شد.

وی با تاکید بر اینکه این مسیر از ساعت شش صبح امروز بازگشایی و حرکت خودروها در آن برقرار شده است، افزود: با بازگشایی این محور، کلیه جاده‌های حوزه استحفاظی راه و شهرسازی سرخس باز است و هم اکنون ایمنی عبور و مرور وسائل نقلیه در سطح جاده‌های حوزه استحفاظی این اداره برقرار است.

الیاسی گفت: در محورهای روستایی شهرستان سرخس و در محدوده کاریزک – چنارسوخته نیز بدلیل اجرای عملیات آوار برداری و باز کردن محور با انسداد محور روبرو هستیم که با تلاش همکارانمان این محور روستایی نیز بزودی بازگشایی می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سرخس افزود: با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری و پلیس راه برای ایمنی عبور و مرور، تیم‌های لازم در محل مستقر و درحال حاضر مسیر باز بوده و عملیات راهداری نیز در حال انجام است.

نظر شما