شناسهٔ خبر: 20933 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تحويل يك هزار و ۱۰۲ واحد مسكن مهر ملاير تا سال آينده

مسکن مهر سنندج رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر گفت: یک‎هزار و ۱۰۲ واحد مسكن مهر در این شهرستان در دست ساخت است که امیدواریم تا سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان "جواد نگاهداری "با اشاره به اینکه اجرای طرح مسکن مهر یکی از اقدامات دولت قبل با هدف تأمین مسکن اقشار مختلف بوده، گفت: در این زمینه دولت فعلی نیز با تمام جدیت تلاش خود را برای اتمام و به نتیجه رسیدن مسکن‌های مهر به کار گرفته تا واحدهای باقیمانده را تحویل متقاضیان دهد.

وی در رابطه با گزارش عملكرد ساخت مسکن مهر در شهرستان ملایر عنوان كرد: از ابتدای این طرح تاكنون ۸ هزار و ۳۴۴ واحد مسکن مهر در شهرستان ساخته شده و یا در حال ساخت است.

نگاهداری بیان کرد: این تعداد واحد شامل مسکن مهر شهر ملایر، خودمالکین، بافت فرسوده و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار از این واحدها مربوط به شهر ملایر است، گفت: تا کنون ۲ هزار و ۲۲ واحد مسکن مهر ساخته و تحویل متقاضیان شده است.

وی گفت: تاكنون بیش از ۶۴ میلیارد تومان برای واحدهای مسکن مهر ملایر هزینه شده و مابقی نیز با تخصیص اعتبارات لازم تکمیل خواهد شد.

نگاهداری عدم صدور پایان کار، مشکلات ترانشه‌ها، عدم اجرای کامل سایت مسکن ۱۵۰ واحدی و ۲۰۰ واحدی آتیهسازان و تکسازان الوند را از جمله مشکلات مسکن مهر در ملایر دانست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز ساخت دو واحد آموزشی در مسکن مهر در دست اجراست، افزود: امیدوارم با همکاری آموزش و پرورش و ورود خیرین، مشکل مدارس مسکن مهر حل شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر تصریح کرد: طبق قول اداره اوقاف و امور خیریه قرار است یک مجتمع رفاهی، خدماتی با همه امکانات برای ساکنان مسکن مهر ساخته شود که کارهای اولیه انجام شده است.

وی به بازدیدهای مدیرکل راه و شهرسازی استان به صورت مستمر از مسکن مهر ملایر اشاره کرد و افزود: این باز‌دیدها با هدف پیگیری و رفع مشکلات مسکن مهر انجام می‌شود.

وی  بیان کرد: در سال گذشته نیز معاون وزیر راه و شهرسازی طی بازدیدی که از مسکن مهر ملایر داشتند در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفتند.

نگاهداری در پایان گفت: در این زمینه معاون وزیر با ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای ترانشه‌ها و دیوار حائل مسکن مهر اختصاص داد که پیمانکار آن مشخص شده و به‌ زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نظر شما