شناسهٔ خبر: 20945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه نخست اداره راه و شهرسازی کوهین استان قزوین در نوروز ۹۵

راهداری بخشدار کوهین واقع در استان قزوین گفت: ارزیابی عملکرد ادارات بخش در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی و اعلام رتبه‌بندی آنها گامی موثر در تشویق مدیران دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم عزیز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، صادق قندی با اعلام این موضوع گفت: با توجه به بررسی‌های بعمل آمده توسط کمیته ارزیابی ستاد نوروزی بخش کوهین، اداره راه و شهرسازی این بخش رتبه اول در حوزه خدمت‌رسانی در روزهای نوروز ۹۵ شده است.

بخشدار کوهین در این راستا افزود: معیارهایی چون حضور فعالانه پرسنل در طول ایام نوروز، انجام به موقع و با سرعت و دقت خدمت تعیین شده، رضایتمندی ارباب رجوع در طول انجام خدمت، ارتقای شاخص‌های خدمت برتر از شاخص‌های مورد نظر در این ارزیابی بوده‌اند.

اداره راه و شهرسازی کوهین در طول تعطیلات نوروزی با ۵ اکیپ راهداری به همراه ۴۸ نفر نیرو انسانی و ۳۰  دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در طول شبانه‌روز در راهدارخانه‌ها و راه‌های حوزه استحفاظی مشغول گشت‌زنی و خدمت‌رسانی به مردم و مسافران عزیز بودند.

نظر شما