شناسهٔ خبر: 20997 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از ۵ کیلومتر باند دوم محور بیرجند-مود در خراسان جنوبی

جاده صبح امروز با حضور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ۵ کیلومتر از باند دوم محور بیرجند-مود با اعتبار ۴ میلیارد تومان بازگشایی و زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، مهدی جعفری با اشاره به اینکه بازگشایی باندهای دوم در افزایش ایمنی و کاهش تصادفات نقش بسیار موثری دارد گفت: قطعه‌ای از این محور بطول ۵ کیلومتر حدفاصل مسجد ۱۴ معصوم تا دوراهی بیجار جهت رفاه حال مسافرين و كاربران جاده‌ای بازگشایی شد و هنوز عملیات يك لايه آسفالت (توپكا) باقی مانده است، علاوه بر این پیگیری می‌شود قطعه بعدی اين محور تا پمپ بنزين مود نيز انجام كه زير بار ترافيك برود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: در احداث این قطعه ۱۶ دستگاه پل،۳ دستگاه پل ۸ متری و دو مورد دوربرگردان اجرا شده و پیگیری می‌شود قطعات بعدی این محور زودتر آماده بهره‌برداری شود.

جعفری با اعلام اینکه در سطح استان بالغ بر ۱۵۰۰ كيلومتر باند دوم در دست اجراست كه ۲۰۰ كيلومتر آن آماده آسفالت است افزود: سياست اداره كل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تكميل باندهای دوم در سال ۹۵ است و انشاء اله پيگيری می‌كنيم كه در آينده قطعاتی از باندهای دوم در سطح استان به بهره‌برداری برسد.

نظر شما