به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، در این دوره فاطمه امامی مسئول دوره و پیگیری این سامانه در اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به روند شكلگیری ساختار حقوق شهروندی و لزوم رعایت آن و همچنین معرفی سامانه شهراه اقدام کرد.
در ادامه مدیركل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حقوق شهروندی در این اداره كل بر رضایتمندی عموم مردم نسبت به فعالیتهای صورت گرفته در این مجموعه تاكید ویژه نمود.
قاسم قاسمی افزود: دوره آموزشی مذكور در اجرای عملی نمودن رعایت حقوق شهروندی در بستر الكترونیكی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی در قالب عنوان (شهراه، راهی به سوی شهروندان) و با هدف تسریع در ارائه خدمات به شهروندان برگزار شد.
وی گفت: باتوجه به تاكید ویژه مقام عالی وزارت در این خصوص، این اداره كل مصمم است برنامهها و اقدامات موثری را به اجرا بگذارد.
وی اشاره کرد: شهروندان به این سامانه به نشانی www.shahrah.mrud.ir میتوانند تمامی مشکلات خود را که در بخشهای مختلف زیرمجموعههای وزارت راه و شهرسازی را که مشاهده میکنند، گزارش داده و با دریافت کد رهگیری پس از ثبت گزارش، موضوع خود را در مراحل مختلف پیگیری نمایند.
قاسمی افزود: مجموعه راه شهرسازی به واسطه فعالیتهای ذاتی خود مستقیم و غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم سركار داشته، لذا با اجرای چنین برنامهها و اقداماتی میتوان در راهاندازی و رفع مشكلات این عزیزان گامهای ارزندهتری برداشت.
مدیركل راه و شهرسازی تصریح كرد: رضایتمندی مردم از فعالیتهای صورت گرفته این مجموعه برای ما بسیار مهم و حیاتی است.
وی در خاتمه عنوان کرد: باید در اجرا و مطالعه هر پروژهای در مجموعه راه وشهرسازی، حقوق شهروندان دیده و رعایت شود.
گفتنی است در این دوره حاضران در این دوره با نحوه ثبت گزارشات در سامانه شهراه آشنا شدند.
نظر شما