شناسهٔ خبر: 21060 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با زادروز خجسته پیشوای عاشقان کلید خورد

ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در قزوین

حامد مانی فر همزمان با زادروز خجسته پیشوای عاشقان امام علی (ع)، اولین گام برای احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در شهر قزوین با حضور منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار، حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی، منوچهر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی و نماینده تعاونی مسکن سپاه برداشته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مانی‌فر با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت برطرف نمودن نیازهای خدمات درمانی و بهداشتی در استان، زمینی به مساحت ۱۰ هکتار جهت احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در ابتدای شهرک کوثر قزوین به این موضوع اختصاص یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه زمین مذکور هم اکنون متعلق به تعاونی مسکن سپاه است، افزود: اداره کل راه و شهرسازی معوض زمین یاد شده را به قیمت کارشناسی روز در اختیار این تعاونی قرار داده و زمین ۱۰ هکتاری واقع در ابتدای شهرک کوثر را جهت احداث بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی واگذار خواهد نمود.

وی با بیان اینکه مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی حدکثر ظرف مدت ۳ ماه، طرح اجرایی بیمارستان را تهیه نموده و عملیات اجرایی را آغاز کند، گفت: این زمین صرفا جهت احداث بیمارستان است و هیچگونه تغییر کاربری در آن امکان‌پذیر نخواهد بود.

مانی فر شرایط واگذاری زمین را بر اساس ضوابط سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده و یادآور شد: بی‌تردید با احداث این بیمارستان بخش قابل توجهی از نیازهای موجود در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی استان مرتفع شده و گام موثری در راستای افزایش سلامت شهروندان برداشته خواهد شد.

نظر شما