شناسهٔ خبر: 21129 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی مراسمی در جنوب استان سیستان و بلوچستان:

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن معارفه شد

نشست مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با حضور جمعی از مسئولين به طور رسمی در شهرستان چابهار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی ایرانشهر، مدیر املاك و حقوقی این اداره كل گفت: با حضور سرهنگ عباس نژاد فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان چابهار فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن جناب سرگرد برات حیدری به عنوان فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در جنوب استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

عبدالباسط بلوچی افزود: مکان استقرار یگان حفاظت در محل اداره راه و شهرسازی شهرستان چابهار رسما توسط فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن و با حضور مقامات ارشد نیروی انتظامی شهرستان و چند نفر از مدیران اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر افتتاح و بصورت فعالیت خود را آغاز كرد.

این مسئول با اشاره به جلوگیری از پدیده زمین خواری گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در اواسط سال ۹۴ باستناد ماده ۲۳۳ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه و برابر مجوز ستاد کل نیروها مسلح تشکیل و یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر، دهمین یگان استانی است که با معارفه رسمی فرمانده عملا فعالیت خود را آغاز كرده است.

نظر شما