شناسهٔ خبر: 21139 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین:

معرفی ۷ روستا به عنوان محدوده منفصل شهر قزوین

محسن اسماعیلی مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: طرح پیشنهادی تعیین روستاهای واقع در حریم شهر قزوین به عنوان محدوده منفصل شهری از طرف کمیسیون ماده ۵ جهت اتخاذ تصمیم نهایی به دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: بنا به پیشنهاد فرماندار محترم قزوین تعداد ۷ روستا از سکونت‌گاه‌های واقع در حریم شهر قزوین به عنوان نواحی منفصل شهری شناسایی شده و جهت تصویب نهایی به شورایعالی شهرسازی و معماری ایران پیشنهاد شد.

وی افزود: در جلسه کمیته منتخب شورای برنامه‌ریزی که در استانداری تشکیل شد روستاهای مطرح شده در این کمیسیون به عنوان ناحیه منفصل شهری شهر قزوین شناخته شدند.

اسماعیلی در این راستا گفت: گزارش توجیهی این طرح پیشنهادی در دبیرخانه کمسیون ماده ۵ شهر قزوین تهیه و جهت اتخاذ تصمیم نهایی به دبیر خانه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران ارسال شد.

طرح پیشنهادی در دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ شهر قزوین، مستقر در حوزه مدیریت شهرسازی و معماری این اداره کل و با همکاری شهرداری قزوین تهیه و ارسال شد.

نظر شما