شناسهٔ خبر: 21167 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

كلیات پروژه‌های قابل افتتاح حوزه ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در استان اردبیل

یاور مظفری مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان اردبیل كلیات پروژه‌های قابل افتتاح این اداره كل در حوزه ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی امسال را اعلام كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، یاور مظفری در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای این مدیریت گفت: این پروژه‌ها در صورت تخصیص بموقع اعتبارات قابل افتتاح امسال خواهند بود.

وی افزود: تعداد ۳ پروژه در حوزه شهرستان پارس آباد به مساحت كل ۱۳ هزار و ۷۵۰ مترمربع در حال اجراست و ۳ پروژه دیگر نیز در شهرستان بیله سوار به مساحت كل ۳ هزار و ۳۸۰ مترمربع جزو پروژه‌های قابل افتتاح راه و شهرسازی استان اردبیل طی سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

مظفری به ساختمان‌های در حال اجرا در شهرستان‌های خلخال و كوثر اشاره كرد و گفت: در شهرستان خلخال ۳ پروژه با مساحت كل ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و در كوثر نیز ۲ پروژه به مساحت كل ۳ هزار و ۹۹۳ مترمربع جهت افتتاح پیشنهاد شده است.

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام اینكه تعداد ۱۴ پروژه در سطح استان برای افتتاح در سال جاری برنامه‌ریزی شده است افزود: درصورت بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۲۶ هزار و ۷۴۰ مترمربع به فضاهای ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی استان افزوده می‌شود.

مظفری گفت: برای این منظور تعداد ۲ پروژه در شهرستان اردبیل - سرعین به مساحت كل یك هزار و ۹۷ مترمربع و یك پروژه در شهرستان گرمی به مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع در لیست افتتاح‌ها گنجانده شده است.                                                                              

وی در ادامه افزود: كل اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های فوق تاكنون ۴۵۰ میلیارد ریال بوده و برای تكمیل این پروژه‌ها مبلغ ۱۳۴ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است كه در صورت تحقق به موقع اعتبار مورد نظر این پروژه‌ها در سال جاری قابل افتتاح و بهره‌برداری خواهند بود. 

وی همچنین یادآور شد هزینه‌های انجام یافته شامل احداثات، انشعابات، خرید زمین، صدور پروانه ساختمانی و محوطه‌سازی پروژه‌ها است.

مظفری همچنین از پروژه ساختمان اصلی بیمارستان شهرستان پارس آباد با زیر بنای ۱۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع و نیز ساختمان اصلی بیمارستان شهرستان كوثر با زیر بنای ۳ هزار و ۲۵۰ متر مربع بعنوان مهمترین پروژه‌های موجود در لیست افتتاحی حوزه مدیریت فنی و اجرایی امسال نام برد.

نظر شما