شناسهٔ خبر: 2120 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

كنفرانس كنوانسيون كوتيف پايان يافت

ایران میزبان اجلاس سه جانبه ریل، بندر و نفت در خرداد 94 شد

عباس نظری- مدیر بین‌الملل راه‌آهن مدیرکل امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه کنفرانس کنوانسیون کوتیف از برگزاری اجلاس سه جانبه ریل، بندر و نفت میان مسئولان منطقه خاورمیانه به میزبانی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کنفرانس کنوانسیون کوتیف به مدت دو روز (20 و 21 آبانماه) در تهران برگزار شد. در این کنفرانس مسئولان حمل و نقل ریلی بین‌المللی و داخلی حضور داشتند و قوانین و مقررات این حوزه را بررسی کردند.

عباس نظری مدیرکل امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه کنفرانس کنوانسیون کوتیف گفت: این کنفرانس به واسطه حمایت‌های منطقه‌ای برگزار شد و در این کنفرانس مقرر شد که طی 6 ماه آینده اجلاس‌های دیگری نیز در کشورهای منطقه برگزار شود.

وی ادامه داد: با تاکید محسن پورسیدآقایی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران معین شد که در اواخر خردادماه سال آینده اجلاس سه جانبه ریل، بندر و نفت را با همکاری سه وزارتخانه و سه سازمان بین‌المللی و حضور یک هزار مهمان از کشورهای منطقه در ایران برگزار شود. ایران نیازمند است تا بداند که چگونه کشورهای پیشرفته از ریل، بندر و نفت در صنایع خود بهره می‌گیرند.

نظری یادآور شد: همچنین در اردیبهشت ماه سال 94 اجلاس روسای راه‌آهن‌های خاورمیانه در تهران برگزار خواهد شد./

نظر شما