شناسهٔ خبر: 21223 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیش از ظهر امروز در نمایشگاه بین‌المللی تهران؛

افتتاح نمایشگاه «پروژه ایران» با حضور مظاهریان/ ارائه کالاها و خدمات حوزه ساخت‌وساز با مشارکت نمایندگان ۴۰ کشور

نمایشگاه پروژه ایران دومین نمایشگاه بین‌المللی «پروژه ایران» پیش از ظهر امروز (یکشنبه ۵ اردیبهشت) با حضور حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در دومین نمایشگاه بین‌المللی «پروژه ایران» که با بیش از ۳۶۰ شرکت خارجی از حدود ۴۰ کشور برای دومین بار در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران و عمدتا با موضوع مرتبط با صنعت ساخت و ساز برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان توانمندی‌های خود را در حوزه‌های عمرانی و ساختمانی به کارفرمایان و شرکت‌های پیمانکاری ایران معرفی می‌کنند. ضمن اینکه در حاشیه نمایشگاه نیز مذاکرات گسترده‌ای برای معرفی این توانمندی‌ها به شرکت‌های ایرانی در جریان است که طبق پیش‌بینی‌ها بسیاری از آنها به انعقاد قرارداد با کارفرمایان منجر می‌شود.

دومین نمایشگاه بین‌المللی «پروژه ایران» در رشته‌های ساختمان، شهرسازی، تونل‌سازی، سدسازی، راه‌سازی، محیط زیست، نفت و انرژی، مبلمان شهری و ... در حال برگزاری است که تولیدکنندگان انواع کالاها، ماشین‌آلات و خدمات مرتبط با حوزه ساخت و ساز به ارائه کالاها و خدمات خود می‌پردازند.

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه پروژه ایران از کشورهایی چون ارمنستان، آلمان، ایتالیا، اتریش، اسپانیا، انگلیس، امارات متحده عربی، اردن، بلژیک، بلغارستان، چین، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، فرانسه، یونان، لبنان، مجارستان، کره جنوبی، هلند، لهستان، پرتقال، روسیه، سوئیس، رومانی، تونس، تایوان، سری‌لانکا، نیجریه، صربستان، مالزی، مالت، هند و ترکیه هستند.

این نمایشگاه که از امروز ﴿۵ اردیبهشت﴾ تا چهارشنبه ﴿۸ اردیبهشت﴾ در سالن‌های ۳۵ و ۳۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌الملی تهران برگزار خواهد شد، از روز نخست با استقبال گسترده مخاطبان و علاقه‌مندان ایرانی مواجه شده است. همچنین قرار است چندین هیئت سیاسی ـ تجاری از دیگر کشورها به خصوص همسایگان ایران از این نمایشگاه بازدید کنند که نشان‌دهنده تبدیل شدن ایران به هاب اقتصادی منطقه است./

نظر شما