شناسهٔ خبر: 21239 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات آسفالت راه‌های روستایی گیلان در سال ۹۵

آسفالت راه روستایی مدیر ساخت و توسعه راه‌های گیلان از شدت گرفتن آسفالت محورهای روستایی گیلان در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی گیلان، محمدرضا نازک کار مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه موثرترین شرایط برای تردد ایمن، زیرسازی مناسب و داشتن یک رویه سالم است تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد گفت: احداث و بهسازی راه‌های روستايی می‌تواند نقش مهم و تأثيرگذاری درماندگاری روستاييان در محل اصلی سكونت خود و در نتيجه ارتقاء وضعيت اقتصادی و محروميت زدايی آن مناطق ايفاء نمايند.

وی افزود: طی هفته اخیر آسفالت ۱۳.۵ کیلومتر راه روستایی در مناطق مختلف استان انجام شده است و تعدادی نیز در حال انجام است.

وی گفت: عملیات آسفالت راه‌های روستایی خاصه سرا شیلان و هره دشت لیسار در شهرستان تالش بطول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیون تومان، دراپشتا و نارنج کلایه در شهرستان لاهیجان بطول ۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیون تومان، سه سار میانبر و گوراب زرمیخ در شهرستان صومعه سرا به طول ۵.۸ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و چهل و چهار میلیون تومان آسفالت شد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌ها در ادامه افزود: در حال حاضر روکش آسفالت راه‌های روستایی بنکده کیاسرا و جوبنه شهید باقری در شهرستان رشت به طول ۳.۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ششصد و شصت و شش میلیون و آسفالت محور فومن-شفت- سراوان به طول ۲.۷ کیلومتر در حال انجام است.

نظر شما