شناسهٔ خبر: 2126 - سرویس پربحث‌ترین اخبار
نسخه قابل چاپ

اختصاص 1.8 میلیارد دلار برای خط سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان

قطار سریع‌السیر رییس بانک صنعت و معدن کشور با بیان اینکه یکی از دغدغه های ذهنی ما این است که قطارهای بی کیفیت و با سرعت کم در کشور نداشته باشیم تصریح کرد: بانک صنعت و معدن در حوزه زیرساختها وارد عمل شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، علی اشرف افخمی در سفر یکروزه خود به گیلان به ايسنا گفت: بانک صنعت و معدن کشور برای انجام اقدامات مثبت و گامهای بلند رویکرد خوبی دارد. شعار امروز بانک صنعت و معدن این است که بانک پیشرفت و توسعه است و کارهای بزرگی را نیز پایه گذاری کرده است.

وی گفت: کشور ما نیاز مبرم به پیشرفت و توسعه دارد و به راستی شایسته توسعه است.

افخمی با بیان اینکه در حوزه فولاد کشور طرحهای بزرگی داشتیم که بر روی زمین مانده بود ولی با همکاری بانک صنعت و معدن این واحدها بر مشکلات غلبه کردند، گفت: همچنان اقدامات موثری در بخش پتروشیمی و سایر حوزه ها توسط این بانک صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های ذهنی ما این است که قطارهای بی کیفیت و با سرعت کم در کشور نداشته باشیم تصریح کرد: بانک صنعت و معدن در حوزه زیرساختها وارد عمل شده و خط سریع السیر تهران، قم و اصفهان از برنامه کاری این بانک است و 1.8 میلیارد دلار اعتبار برای این مسیر آماده تخصیص است.

افخمی خاطرنشان کرد: هنوز جای توسعه و پیشرفت در کشور ما فراهم است و ما باید گامهای بلندی در این حوزه ها برداریم.

رییس بانک صنعت و معدن کشور افزود: کارهای بزرگ از ابتدا غیرممکن به نظر می رسد اما وقتی وارد آن می شویم می بینیم که قابل انجام است.

برچسب‌ها:

نظر شما