شناسهٔ خبر: 21267 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح بیش از ۴ هزار مسكن مهر كردستان در انتظار تاسیسات زیربنایی

مسکن مهر کردستان مدیركل راه و شهرسازی كردستان گفت: عملیات احداث چهار هزار و ۶۸۵ واحد مسكن مهر در قالب ۱۱ پروژه در استان كردستان به پایان رسیده و برای تحویل به متقاضیان در انتظار ایجاد تاسیسات زیربنایی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، محمدصادق وجدی ظهر یكشنبه در جلسه شورای مسكن استان كردستان در سنندج بر تامین اعتبار مورد نیاز برای ایجاد تاسیسات زیربنایی آب، فاضلاب و مسكن پروژه‌های مسكن مهر تاكید كرد و افزود: اگر این اعتبارات به موقع و به صورت كامل اختصاص یابد بخش زیادی از پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: عملیات احداث چهار هزار و ۶۸۵ واحد مسكن مهر در قالب ۱۱پروژه در سطح استان به پایان رسیده اما تاسیسات آب، فاضلاب و برق آن هنوز ایجاد نشده است و در صورت ایجاد این تاسیسات می‌توانیم در پایان شش ماه اول امسال این واحدها را تحویل متقاضیان دهیم.

وی با بیان اینكه مسئولان استان كردستان نظر مساعدی در زمینه تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه دارند گفت: اكنون منابعی در اختیار استان نیست و برای تامین اعتبارات نیازمند كمك مسئولان كشور هستیم.

مدیركل راه و شهرسازی كردستان در ادامه به تشریح وضعیت واحدهای مسكن مهر استان پرداخت و افزود: تاكنون ۲۷ هزار و ۵۰۰ واحد افتتاح و به متقاضیان تحویل شده و هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز آماده افتتاح است.

نظر شما