شناسهٔ خبر: 21369 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

جزئیات سومین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی وزارت راه و شهرسازی؛

اعلام پروژه‌های راه‌وشهرسازی ابلاغی از ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به بخش‌های مجری/ تعیین فرصت هفته‌ای برای تدوین برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها در سال ۹۵

کارگروه اقتصاد مقاومتی حوزه مسکن سومین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی وزارت راه و شهرسازی با دستورکار تبادل نظر٬ هماهنگی و واگذاری پروژه‌های ابلاغی از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به زیربخش‌های مجری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ سومین جلسه كارگروه اقتصاد مقاومتی وزارت راه و شهرسازی به ریاست یعقوبی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل و با حضور اعضا تشکیل شد.

دستور جلسه تبادل نظر٬ هماهنگی و واگذاری پروژه‌های ابلاغی از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به زیربخش‌های مجری بود که با عنایت به ابلاغ پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی از سوی معاون اول رییس‌جمهور٬ ضمن اعلام تهیه ابلاغیه‌ها و تعیین مجری برای هریک از پروژه‌های مصوب در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی٬ موضوع برای حاضران جلسه متشکل از نمایندگان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور٬ معاونت امور مسکن و ساختمان و شرکت عمران و بهسازی به عنوان مجریان پروژه ها تشریح شد.

درباره فقدان اهداف کمی در پروژه‌های مربوط به بخش مسکن نیز تبادل نظر صورت گرفت٬ روند فعالیت‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مرور و در پایان جلسه مطالب در دو محور جمع‌بندی شد. بر این اساس مقرر شد زیربخش‌های مجری پروژه‌ها ظرف مدت یک هفته برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها در سال جاری و به ویژه شرایط تحقق اقدامات را با جزئیات کامل شامل تخصیص منابع مالی٬ راهبرد رفع چالش‌ها و موانع قانونی٬ اقدام در فصول قابل انجام بر حسب شرایط اقلیمی و ... ارائه کنند. همچنین اهداف کمی پروژه‌های بخش مسکن تدوین و به همراه برنامه زمان‌بندی پروژه‌ها در بخش حمل و نقل ارائه شود./

نظر شما