شناسهٔ خبر: 21386 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

پیشرفت ۸۷ درصدی مسکن مهر خراسان رضوی

محمدرضا اخوان عبدالهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از پیشرفت ۸۷ درصدی مسکن مهر خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، با بیان اینکه سهمیه استان ۱۲۰هزار و ۳۲۴ واحد است، افزود: از این تعداد ۵۷ هزار و ۲۶۶ واحد سهمیه شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد سهمیه شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، ۳۹ هزار و ۸۳۶ واحد در شهر جدید گلبهار و ۳ هزار و ۷۲۲ واحد در شهر جدید بینالود است.

وی گفت: از این ۱۲۰ هزار و ۳۲۴ واحد تا کنون ۷۹ هزار و ۷۱۸ واحد به بهره‌برداری رسیده که ۴۲ هزار و ۲۶۸ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و ۱۲ هزار و ۴۷ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، ۲۴ هزار و ۱۳ واحد در شهر جدید گلبهار و ۱ هزار و ۳۹۰ واحد در شهر جدید بینالود است. این میزان واحد افتتاح شده، پیشرفت ۸۶.۶۷ درصدی (بیش از هشتاد و شش درصد) را نشان می‌دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی میزان تسهیلات ارائه شده برای واحدهای مسکن مهر استان را تاکنون دو هزار و ۸۳۹ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان برابر با ۸۹.۴۳ درصد (بیش از ۸۹ درصد) از کل تسهیلات تخصیص داده شده به خراسان رضوی به شمار می‌رود.

اخوان عبداللهیان با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۰ هزار و ۶۰۶ واحد در سطح استان باقیمانده است، افزود: بیشترین تعداد واحدهای باقیمانده مربوط به شهرهای جدید است.               

نظر شما