شناسهٔ خبر: 21446 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

اختصاصی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛

عذرخواهی شرکت ریل‌سیر کوثر از مسافران قطار مشهد-یزد/ بازگشت کل هزینه بلیت و اختصاص یک سفر رایگان

قطار مدیرعامل شرکت مسافری ریل سیر کوثر ضمن عذرخواهی از مسافران قطار مشهد-یزد از اختصاص یک سفر رایگان یزد-مشهد با قطار ۴ تخته غزال و برگشت ۱۰۰ درصدی هزینه بلیت به آن‌ها خبر داد.

سید حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: یک رام قطار مسافری مسیر مشهد-یزد متعلق به شرکت ریل‌سیر کوثر شب گذشته ۸ اردیبهشت‌ماه حدود ساعت ۲۲ در این مسیر در حال حرکت بوده که دو عدد خازن در یکی از سالن‌های قطار اتصالی می‌کند و به همین علت دود زیادی سالن ۸ قطار را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: پس از آن بلافاصله مأموران فنی و برق به موضوع رسیدگی و اتصالی برق را برطرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت مسافری ریل سیر کوثر ادامه داد: رییس قطار نیز پس از متوجه شدن این ماجرا قطار را در ایستگاه تربت حیدریه متوقف می‌کند و با باز کردن درها و پنجره‌های قطار به تدریج دود ناشی از اتصالی از قطار خارج می‌شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه تمام مسافران سالن ۸ این قطار معلولان جسمی بودند که جابه‌جا شدن آن‌ها کار سختی بود.

هاشمی ضمن عذرخواهی از مسافران این قطار اظهار کرد: هزینه بلیت تمام مسافران سالن ۸ به طور کامل به آن‌ها بازگرداننده خواهد شد که آن‌ها می‌توانند با ارائه تصویر بلیت خود در سایت ریل‌سیر کوثر هزینه را اخذ کنند.

وی اظهار کرد: همچنین با توجه به اینکه مسافران قطار ساکن یزد بودند یک بلیت رایگان یزد-مشهد با قطارهای ۴ تخته غزال برای آن‌ها در نظر گرفته شد تا به نوعی از این طریق از آن‌ها عذرخواهی شود.

این فعال بخش خصوصی ریلی یادآور شد: خوشبختانه شرایط به گونه‌ای نبود که مشکل حادی برای مسافران ایجاد شود و حتی یک مسافر نیز به بیمارستان و یا درمانگاه هم منتقل نشد./

نظر شما