شناسهٔ خبر: 21463 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سیدعلایی در دیدار با پرسنل اداره کل راه و شهرسازی کرمان مطرح کرد:

خدمت به مردم یک موقعیت استثنایی است

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی با پرسنل اداره کل راه و شهرسازی کرمان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کرمان، سیدسعید سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی به همراه جمعی از مدیران ستادی آن وزارتخانه در اداره کل راه و شهرسازی کرمان حضور یافت و از نزدیک با پرسنل این اداره کل ملاقات و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی خدمت به مردم را یک موقعیت استثنایی دانست و افزود: این موقعیت استثنایی که برای ما پیش آمده فرصتی است تا در خدمت مردم باشیم که باید آن را مغتنم بشماریم.

 وی با اشاره به حوزه فعالیت اداره کل راه و شهرسازی کرمان اذعان داشت: نیاز مردم در حوزه راه و راهسازی، مسکن و شهرسازی توفیق بسیار بزرگی است و ما زمان بسیار کوتاهی که در دوره خدمت داریم را باید مغتنم بشماریم.

سید علایی بحث حقوق و مزایا و معیشت پرسنل را دغدغه مقام عالی وزارت دانست و افزود: بحث حقوق و مزایای پرسنل و معیشت پرسنل از اهداف اصلی ما می‌باشد و در این راستا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی آموزش کارکنان را امری مهم و ضروری دانست و افزود: در استان‌ها باید از پتانسیل‌های موجود در دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی و توان علمی دانشگاه ها نهایت استفاده گردد. وی پتانسیل‌های موجود در استان کرمان و سطح علمی دانشگاه‌ها را بسیار خوب دانست و گفت: از این توان علمی جهت آموزش پرسنل و مدیران مجموعه راه و شهرسازی استفاده گردد.

وی در نشستی که با حضور مدیران راه و شهرسازی کرمان برگزار شد نیز گفت: وحدت و همدلی را که در مجموعه راه و شهرسازی کرمان وجود دارد به فال نیک می‌گیریم و این همدلی قابل تحسین است.

محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز گزارشی از عملکرد اعتبارات، نیروهای انسانی و مشکلات پیرامونی را ارائه داد.

در ادامه نشست هر یک از مدیران و مسئولین در خصوص حوزه تخصصی خود سخن گفتند و مشکلات و مسائل خود را بیان نمودند که معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی نیز پاسخگوی آنها بود.

نظر شما