شناسهٔ خبر: 21467 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان اردبیل:

ساخت كتابخانه عمومی بیله سوار در حال اجرا است

کتابخانه مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ساختمان كتابخانه عمومی شهرستان بیله سوار توسط این اداره كل در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، یاور مظفری در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای این اداره كل در شهرستان بیله سوار با اعلام این خبر گفت: ساختمان كتابخانه عمومی بیله سوار ۸۰ درصد پیشرفت فیزیكی دارد و تاكنون مبلغ ۱۵ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است. 

وی افزود: این پروژه در زمینی بمساحت یك هزار و پانصد مترمربع و با زیربنای دو هزار و سی متر مربع توسط مدیریت فنی و اجرایی اداره كل راه و شهرسازی استان در شهرستان بیله سوار در حال ساخت است.

مظفری با بیان اینكه بهره‌برداری از این پروژه در برنامه‌های افتتاح سال جاری اداره كل پیش‌بینی شده است تاكید كرد: چنانچه تخصیص اعتبار مورد نیاز بابت پرداخت مطالبات پیمانكار و ادامه عملیات اجرایی در سال جاری به موقع محقق شود این پروژه به مرحله افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر فنی و اجرایی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: كمبود اعتبار و عدم تامین به موقع آن علاوه بر اینكه موجب طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌ها می‌شود، باعث افزایش هزینه ساخت نیز می‌گردد.

وی همچنین گفت: در شهرستان بیله سوار علاوه بر كتابخانه عمومی، پروژه ساختمان اداری ثبت اسناد و املاك بیله سوار نیز توسط این مدیریت در دست اجراست.               

ساختمان كتابخانه عمومی بیله سوار با سازه فلزی بوده و دارای سالن‌های مطالعه برادران و خواهران، آمفی تئاتر با فضاهای موردنیاز، موتورخانه، اتاق هواساز، مخزن و آرشیو کتابخانه و نشریات، اتاق اینترنت، مدیریت، نمازخانه، نمایشگاه و نگارخانه، اتاق خدمات فنی، اتاق كتابدار، سرویس‌های بهداشتی و سالن پیش ورودی است. 

نظر شما