شناسهٔ خبر: 21511 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

خیزش گرد وخاک در نواحی شرقی/ ورود سامانه بارشی جدید به کشور از رورز دوشنبه/ کاهش ۳ درجه‌ای دما نسبت به روز گذشته

آسمان ابری کارشناس سازمان هواشناسی از خیزش گرد وخاک در نواحی شرقی کشور خبر داد و گفت: از روز دوشنبه شاهد ورود سامانه بارشی جدید به کشور خواهیم بود.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح وضعیت جوی کشور طی سه روز آینده اعلام کرد: امروز نیز در شمال غرب، شمال، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های البرز و بخش‌هایی از شرق کشور بارش پراکنده گاهی رعد و برق و حتی در پاره‌ای نقاط شاهد وزش بادهای شدید موقتی خواهیم بود.

گودرزی در ادامه اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود برای روز یکشنبه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شاهد رگبار پراکنده باران عمدتا درنیمه شرقی کشور بوده و درسه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور شاهد وزش باد باشیم که موجب خیزش گرد و خاک در این مناطق خواهد شد.

وی در ادامه افزود: امروز برای استان خوزستان و ایلام وزش بادهای محلی پیش‌بینی شده که می‌تواند در پاره‌ای نقاظ با گرد و خاک همراه باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافخ کرد: مجددا برای روز دوشنبه بعدازظهر با ورود سامانه بارشی بعدی باز هم در کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

گودرزی در پایان آسمان امروز تهران را در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده گاهی رعدو برق و وزش باد اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۷ درجه گزارش شده که کاهش ۳ درجه‌ای دما را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد./

نظر شما